Merione varustetaan korkealuokkaisella sähköpropulsiolla. Veneen runkomuotojen ja keveyden ansiosta sähkömoottorin välitön voima kiihdyttää Merionen hetkessä yli 20 solmun nopeuteen.
Merioneen voidaan asentaa myös tavallinen perämoottori, jos sähköratkaisuja ei haluta hyödyntää.
Merione 22 Light Cruiser on uutuusvene monessa roolissa. Yhdistimme sen rakentamisessa keveiden rakenteiden osaamisemme moderniin sähköpropulsiotekniikkaan ja saavutimme ominaisuuksia, jotka yllättävät.
Merionen rungon on suunnitellut Pekka Eivola. Pekka on erikoistunut vesialusten hydrodynamiikan optimointiin.
Merionessa hänen ammattitaitonsa näkyy aluksen kulkuasennossa, aallokon muodostuksessa ja minimoidussa rungon vastuksessa - sekä suuntavakautena hiljaisemmissakin nopeuksissa.
Merionen rakennustapa mahdollistaa voimanlähteeksi erilaisia moottoreita ja vetolaitteita.
Merione varustetaan korkealuokkaisella sähköpropulsiolla. Veneen runkomuotojen ja keveyden ansiosta sähkömoottorin välitön voima kiihdyttää Merionen hetkessä yli 20 solmun nopeuteen.
Merioneen voidaan asentaa myös tavallinen perämoottori, jos sähköratkaisuja ei haluta hyödyntää.
Merione 22 Light Cruiser on uutuusvene monessa roolissa. Yhdistimme sen rakentamisessa keveiden rakenteiden osaamisemme moderniin sähköpropulsiotekniikkaan ja saavutimme ominaisuuksia, jotka yllättävät.
Merionen rungon on suunnitellut Pekka Eivola. Pekka on erikoistunut vesialusten hydrodynamiikan optimointiin.
Merionessa hänen ammattitaitonsa näkyy aluksen kulkuasennossa, aallokon muodostuksessa ja minimoidussa rungon vastuksessa - sekä suuntavakautena hiljaisemmissakin nopeuksissa.
Merionen rakennustapa mahdollistaa voimanlähteeksi erilaisia moottoreita ja vetolaitteita.